مایکروسافت با هدف جلب رضایت کاربران خدمات کلود خود فضای ذخیره سازی که در اختیار صاحبان مشاغل قرار میدهد را به یک ترابایت افزایش داد.
به گزارش فارس به نقل از رجیستر، این خدمات بر روی سرویس OneDrive این شرکت ارائه میشود و مایکروسافت امیدوار است از این طریق مهاجرت به سرویس یاد شده را تسریع کند.
پیش از این کاربران تجاری خدمات OneDrive تنها به ۲۵ گیگابایت فضا برای ذخیره سازی اطلاعات دسترسی داشتند، اما مایکروسافت این فضا را برای هر کاربر به یک ترابایت افزایش داده است.
سرویس ای رقیب مایکروسافت مانند باکس به ازای هر کاربر ۱۰۰۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی اطلاعات در نظر می گیرند. این رقم در مورد سرویسهایی مانند دراپ باکس نامحدود اعلام شده است.
OneDrive در حال یکپارچه شدن با سرویس آفیس ۳۶۵ نیز هست و کاربران با استفاده از خدمات آنلاین آفیس می توانند به اسناد اداری خود نیز در قالب این سرویس دسترسی یابند و ضمن به اشتراک گذاری نسبت به همگام سازی اطلاعات خود نیز اقدام کنند. هزینه استفاده از این خدمات ۱۲ دلار در ماه است.