استاندار اصفهان گفت: کشاورزان آبرومند در اثر خشکسالی اصفهان نیازمند شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، رسول زرگرپور در جلسه‌ای که به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت جذب کمک‌ها و جمع‌آوری اعانات مردمی و دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت تشکیل شد، اظهار کرد: در استانی همانند اصفهان و با وجود بیش از چهارصد خیریه فعال، نباید حتی یک دانش آموز بی بضاعت وجود داشته باشد.

ادامه داد: مردم این استان با وجود همه مشکلات و گرفتاری‌ها، در کمک به بندگان خدا و رفع مشکلات مردم، از همدیگر سبقت می‌گیرند و ما خداوند بزرگ را به خاطر داشتن این چنین مردم باهمتی، شکرگزار هستیم.

استاندار اصفهان با اشاره به یک حدیث قدسی، خاطرنشان کرد: خداوند بندگانی را که برای باز کردن گره‌ای از مشکلات مردم، تلاش می‌کنند به وجه احسن  مورد اجر دنیوی و اخروی قرار می‌دهد و خوشبختانه در این استان، خیرین همواره در مسیر خیر و مساعدت، پیش قدم بوده‌اند.

زرگرپور ابراز داشت: من در جلسات مختلف خیرین شرکت کردم و شاهد کمک‌ها و مساعدت‌های مردم شریف اصفهان در تمام عرصه‌های خدمت رسانی بوده‌ام که نمونه آن، کلنگ زنی ۱۵ مدرسه توسط خیرین در یک شهرستان و در یک روز است و یا هزینه ساخت یک درمانگاه بزرگ توسط خیر دیگری، در چند روز گذشته تأمین شد و تمامی این موارد نشان دهنده حضور پر شور خیرین این استان در زمینه‌های مختلف بوده است.

استاندار اصفهان عنوان کرد: از طرفی در همین استان، خانواده‌های محترم و آبرومندی هستند که نیازمند دریافت کمک‌های خیرین هستند و یا در اثر خشکسالی و بحران‌های دیگر تبدیل به انسان‌های نیازمند شده‌اند که وظیفه همه مسئولین و خیرین، حمایت از این خانواده‌ها است.

زرگرپور در پایان پیشنهاد کرد تا مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، حداقل یک روز از حقوق خود را به این امر خیر، اختصاص دهند و همچنین واحدهای صنعتی بزرگ و اتاق بازرگانی و مجمع امور صنفی و شهرداری‌های توانمند، هر کدام مبلغی را برای خرید اقلام مورد نیاز دانش آموزان بی بضاعت در نظر گیرند.